poznanskitydzienrodziny.pl

Pod tym adresem internetowym (poznanskitydzienrodziny.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wynająć?

Wynajmowane serwisy znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze fraz kluczowych, najczęściej wpisywanych przez użytkowników potrzebujących usług lokalnych, paznokcie Szczecin, biuro rachunkowe Wrocław. Generyczne domeny wiele łatwiej zapamiętać, a strony z takimi nazwami są prostsze w pozycjonowaniu.


2. Nie znalazłem adresu dla swojej firmy? Jak możecie mi pomóc?

Powiedz nam, czym się zajmujesz, a wynajdziemy na pewno stosowną domenę, zawierającą najważniejsze słowa kluczowe. Po prostu napisz do nas!


3. Mam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna witryna online?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego polecamy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie domeny?

We współpracy z nami takie koszty nie istnieją! Klient uiszcza tylko miesięczny czynsz za stronęWWW, w którym zawiera się także przedłużenie domeny, hostingu i innych spraw, którymi nie musisz się martwić. Żadnych innych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Tylko miesięczny abonament.


5. Jak tworzycie teksty dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem serwisu są jej teksty, a dokładnie ich struktura i język. By zatem stworzyć teksty, potrzebujemy jak najwięcej wiadomości o Twojej działalnośći. Tylko w taki sposób wynajdziemy kwestie, które zainteresują przyszłych użytkowników. Służy nam do tego wypełniona przez Ciebie ankieta. Resztą zajmiemy się samodzielnie: piszemy treści, by były interesujące dla klientów, ale i realizowały wymogi optymalizacji strony w wyszukiwarce interenetowej. Zapewniamy teksty dostosowane do stylu Twojej firmy, zalety marketingowe i poprawność językową.


6. Skąd czerpiecie wykorzystane na serwisach fotografie?

Wykorzystujemy zdjęcia z najpopularniejszych internetowych stocków zdjęć. Oczywiście możesz przesłać nam swoje zdjęcia, jeśli posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w przygotowanym dla mnie serwisie internetowym?

Dajemy klientom przygotowaną przez nas stronę WWW z prośbą o zaakceptowanie. Masz 2 tygodnie na przesłanie wszelkich poprawek. Za darmo zmienimy serwis.


8. Dla kogo jest adresowana ta propozycja?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych klientów stanowią również lekarze. To właśnie takie firmy zazwyczaj potrzebują pomocy w markeitngu, gdyż nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Klient może zasugerować inny adres swojej strony WWW, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway musi być abonentem domeny.


10. Czy mogę ustawić inną domenę na wynajmowaną stronę?

Tak, jest to możliwe. Chętnie wyjaśnimy, jak to szybko wykonać.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za napisanie tekstów na serwisy internetowe dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, składająca się z copywriterów – to specjaliści od tworzenia tekstów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. Jak mogę zgłaszać zmiany na stronie?

Kiedy tylko potrzebujesz uzupełnień na stronie WWW, napisz zgłoszenie do swojego opiekuna klienta lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!